Är det inte fylld aubergine så är det amerikanska bilar.

Ännu en lugn dag. Gick upp hyfsat tidigt för att hinna med något under dagen men inte mycket har blivit gjort och faktiskt så vet jag heller inte vd jag ska göra. Tvättat några maskiner, lyssnat på en ny bok, och lagat fylld aubergine till middag. Receptet är taget ur en kokbok från Viktväktarna och riktigt gott.
image96
Det blev en halva över så den får dottern i matlådan. Det ser faktiskt inte lika delikat ut på bilden som det faktiskt var...........och helt vegetariskt var det också. På bilden ser det nästan lite äckligt ut. En klick turkiskt yoghurt passade också bra till men skulle bli så kladdigt i matlådan.

Senare på kvällen cyklade vi ner på stan och tittade på lite amerikanska bilar. Egentligen är mitt bilintresse lika med noll men sambon är bilintresserad och sen kan det vara lite kul att se hur mycket jobb dom lagt ner på bilarna och hur fint dom glänser.
image97
image98
image99

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig jag. Inte ser det där gott ut inte. Bra att det smakar bättre än det ser ut.
:D

2007-08-19 @ 16:29:26
Postat av: mammselen igen

Önskar dig en trevlig semester, förresten.

2007-08-19 @ 16:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0