Här händer det inte mycket..............

Jag bara jobbar och sover i stort sett men det är så det brukar bli med flera nätter i rad. Åja, jag klagar inte för på måndag morgon bär det av till Cypern. Vi är ett helt gäng på 8 vuxna och 2 barn, dvs. min syster med man och ett barn, en av mina bröder med fru och ett barn, min systers svägerska med man och ett barn samt förstås jag och min man. Det är bara släktens "minstingar" som är runt 12 år som får följa med för de andra har redan rest färdigt för den här sommaren.
image91
Så här kommer jag alltså att ligga och plaska nästa vecka. Här hopar sig molnen just nu och regnet kommer nog.................jag som tänkt tvätta ett par fönster............bäst att skynda sig.........eller är det dumt??

Kommentarer
Postat av: Stig

Herregud fönstren finns nog kvar när du kommer hem.
Då kan du stå o putsa dem o drömma dig kvar på Cypern

2007-08-16 @ 20:05:31
Postat av: mammselen

Oj, oj, oj... jag minns.... Det där måste vara Nissi Beach... Ljuvligt...

2007-08-16 @ 21:30:28
Postat av: maritha

Avundsjuk? jag nähä inte ett dugg=)Guuuud så härligt i detta regnande. Ha en underbar semester.

2007-08-16 @ 22:38:50
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: irene

Det är definitivt DUMT att putsa fönster när du kan ägna tankartna åt så mycket atnnat trevligt. Ha det gott och hälsa på i svenska kyskan! Hälsa Olle från systrarna som drällde där i fjol...

2007-08-16 @ 22:44:33
Postat av: Jag

Fönstret är putsat. Nästa vecka kommer nämligen den tågluffande sonen hem och det var hans fönster jag putsade. När han kommer hem blir det fullt i rummet igen så jag ville passa på.
Bilden är från Fig tree bay.

2007-08-17 @ 05:49:34
Postat av: irene

Ja just ja, det var där det låg en död fisk och flöt i badviken kommer du ihåg Anna-Lena?

2007-08-17 @ 18:14:28
Postat av: anna-lena

Japp, det gör jag.

2007-08-17 @ 19:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0