Inte kan jag påstå att jag är rolig direkt.....

............i alla fall inte nu. In i mitt huvud hoppar det då inte några roliga och underfundiga tankar. När man surfar runt bland andras bloggar så är dom nästan alltid mycket roligare än ens egen.
En cykeltur kunde vi inte låta bli i det vackra vädret. Det hålls en stor Reggae-festival i staden så dit styrde vi vår kosa för att tjuvlyssna. Atmosfären på stan var underbar.........massor med folk som var ute och flanerade. Det spelades musik både här och var och alla såg glada ut utom en.....faktiskt.....som satte sig i en båt som stod på land och grät och sen gav hon sig av med mannen hon kom med. Dom kanske skulle sälja båten.......vem vet?
Plommonen börjar bli mogna och ser så här läckra ut där dom hänger på trädet.
image82

Kommentarer
Postat av: Stig

Jag blir lite nostalgisk när jag ser plommonen.
Jag kommer i håg tonårens pallningsräder vid hotellet i Gimo...det var tider det. Sedan låg vi i bakhåll när gubbarna gick av kvällsskiftet på Rockwool.

2007-08-09 @ 23:27:47
Postat av: mammselen

Precis så är det. Andra bloggare bloggar bättre. Tycker jag ofta. Men.... vem kan vara på topp jämt?
Det gör inget. Jag skulle tro att andras bloggar också går upp och ner.

2007-08-10 @ 18:17:36
Postat av: irene

Jag tycker synd om henne som grät i båten... Föresten skulle jag tro att det går åt en hel massa kalorier när man bloggar. Alltså är det svårt att blogga underhållande när man har ett minimiintag p föpda.... eller???

2007-08-12 @ 18:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0