Veckans bekännelse ..............

............är väldigt lätt att göra - vikten har minskat med 1,1 kg men midjemåttet är detsamma dvs.92 cm. Det känns bra :-) Ja inte att midjan är densamma men vikten.........
Vädret har varit kanon men tyvärr var jag tvungen att jobba i dag (som dom flesta gör men jag jobbar mest natt) så det blev bara en liten stunds solsittande. Vi har luftkonditionering på jobbet som dom flesta ville ha på men när jag blev själv passade jag på att stänga av och stack ut näsan i solen i stället och det var som en vägg.........28 grader i skuggan. Jätteskönt!
Efter jobbet, dvs. runt 21 cyklade vi ner på stan där det hölls en minnesstund Hiroshima. En massa lyktor med ljus i sattes ner i ån och så var det en orkester som spelade stämningsfull musik.Jag försökte ta några bilder men det var inte lätt. Så här såg det ut i alla fall.
image78

Kommentarer
Postat av: irene

GRATTIS. Och du slipper pekpinnarna om att ha minskat för snabbt i vikt.

2007-08-07 @ 21:11:55
Postat av: mammselen

Grattis.... bravo. Duktigt gjort. Jag fattar inte hur ni bär er åt.

2007-08-07 @ 22:20:28
Postat av: irene

hmhm
Jag tror det ligger nåt i VAD man stoppar i sig.... kantarellstuvningar, smörstekta aborrar och jag vet inte vad kanske inte är det allra bästa att gå ner i vikt på...

2007-08-08 @ 22:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0