Massage - något man borde unna sig oftare

Jag hade ett presentkort på massage liggandes som jag passade på att använda idag. Jag har bara varit på massage två gånger förut och det är jätteskönt men jag tycker massörerna pratar för mycket. Jag trodde det skulle vara lugn och ro på massage men det kanske är på en annan typ än den jag har varit på. Det här var nog klassisk massage tror jag. Blodcirkulationen i benen fick sig ett uppsving för det kändes lite sockerdrickskänsla ända ut i fötterna.

Jag tror jag ska kolla upp lite mer till en annan gång och boka något mer rogivade. Sen tycker inte jag att det är så där särskilt avslappnande om det är en riktig snygging som masserar heller. Ja henne är det svårt att få nöjd tänker ni men det känns i alla fall bättre för mig om den som ska massera mina valkar är så där lagom vacker. Nu var det inte någon snygging den här gången utan en rejäl finska i min egen ålder men hon pratade som sagt för mycket.

image163


Kommentarer
Postat av: irene

Oproffsig massör som snackar. Självklart att hon/han ska vara tyst och koncentrerad på jobbet. Precis liksom en frissa ska vara tyst. Tycker jag.

2007-12-17 @ 19:39:57
Postat av: Bella

Ja det bästa är nog en bastant dam i ens egen ålder. Men jag har aldrig provat massage. Tycker att det är för intimt på något vis.

2007-12-17 @ 23:10:23
URL: http://www.bellapension.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0