Ett arbetspass kvar till SEMESTER!

I morgon 6.45 står jag ombytt och klar för att avverka mitt sista pass innan semestern. Oj, oj, oj vad skönt det ska bli. 

Mellan datorbesöken håller jag på och städar altanen så att det blir semesterkänsla där också. Den är inte särskilt stor men den behöver ju inte heller se ut som ett överskottslager för saker man inte haft tid eller ork att göra sig av med. Tidningsinsamlingen kommer i morgon så den slipper jag åka med.

Nyligen fick jag för mig att vi skulle åka och vaccinera katterna innan semestern och nu är det gjort. Bara dom såg transportburen anade dom oro så den ska vi låta stå framme så den inte bara är förknippad med kastreringar och sprutor.
image29
Kameran gjorde visst en solfläck i ansiktet på den nyvaccinerade kissen


Kommentarer
Postat av: mammselen

Vilken fin katt!

2007-07-04 @ 21:07:57
Postat av: irene

tja, du får ju mera rum på altanen nu när tidnigarna är borta?

2007-07-04 @ 21:39:14
Postat av: Kisse

Ja, jag är en fin liten kisse. Liten är jag inte heller förresten. 5,4 kg vägde jag hos veterinären men är man som jag är, av den ståtliga rasen Ragdoll som är en av de största tamkattsraserna så får man vara stor. (Liiiiiite fyllig är jag dock så jag får mager mat)

2007-07-04 @ 22:38:47
Postat av: Sacha

Jösses, du väger ju mer än en ståtlig liten hund som jag...

2007-07-05 @ 20:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0