Jag avskyr att se att mina mått sakta men säkert har krupit uppåt..........

..............usch och fy - midja 92 cm - rumpa 118 - längd 181 cm och så vill jag gå ner 8 kg. Det är den här "buken" som jag vill bli av med.
image71Jag passade på att göra bilden mindre så att magen skulle se lite mindre ut. ;-) I morgon tänker jag börja med mina stavgångspromenader igen. Åtminstone 30 minuter per dag ska jag ha som målsättning.

Betongbladet är framplockat ur plasten och för tillfället ser det ut så här. Det ska torka några dagar till och då ska tydligen bladresterna också torka och rasa av.
image72
Den här bilden blev som ett konstverk i sig.

Det var så lugnt på jobbet att jag passade på att gå hem tidigare redan första dagen efter semestern. Solen sken för fullt så jag satte nosen upp mot solen och lyssnade klart på "Drottningens chirurg", en bok som jag för övrigt kan rekommendera. Den handlar om kirurgins intågande under 1700-talet och beskriver några "smaskiga" sjukdomsfall som dom såg saker och ting på den tiden.

Kommentarer
Postat av: mammselen

Hos oss var det inte lugnt på jobbet. Vi körde dagsprogrammet, fast dubbelt upp. Pust!

2007-07-30 @ 22:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0