Rusig av vin..............

Idag blir det inte mycket skrivet. Vi är nyss hemkomna från stan där vi avnjutit en god middag tillsammans med en bekant som vi inte träffat på länge. Tro det eller ej men vi har kunnat sitta barärmade utan att frysa ända tills nu..........och kanske längre också........Det har blivit några glas vin så datorhanterandet kräver lite koncentration.
Jag har till och med kunnat sitta ute i trädgården i strålande sol..........jippi, jag är så glad....... Boken jag lyssnar på "Drottningens chirurg" är jättebra. Vi har bakat dumlemuffins och fikat ute idag. Livet leker!!
image63
Vår lilla trädgårdspojke

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken härlig "busunge" du har på gården,
var har du fått tag på honom?
Vore helt perfekt hos mig.....står där han är och låter aldrig.
Har nämligen en son själv som inte är så busig kanske men är hungrig för jämnan.....eller det är väl så när man är 15 år kanske.

2007-08-03 @ 21:15:56
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Jag

Ja, han är snäll och foglig och 15-åringar både äter och låter mycket........om dom är hemma. Har haft tre stycken....

2007-08-05 @ 20:04:03
Postat av: Jag

Glömde skriva var jag fått tag på honom.....jo han är importerad från Holland av mina svärföräldrar. Vikt 15-20 kg på flyget.... Det är svårt att få tag i kul trädgårdsdekorationer i sverige

2007-08-05 @ 22:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0