Solen skiner...........vilken härlig dag........

Nu återkommer hoppet om bättre väder igen. Eftersom trädgården var tämligen igenvuxen så passade vi på att röja lite där medan det är finväder. Häckarna klipptes och i ställer för dom uschliga stackars penséerna planterade jag nya blommor i amplarna samt pelagoner i en korg som jag återanvände sen i julas. Det blev faktiskt riktigt prydligt.
Humöret är på topp så jag har till och med bakat och passade på att bjuda in grannen på kaffe och kaka vilket han givetvis tackade ja till.
Eftersom jag tycker att det är så roligt att fotografera blommor så kommer några bilder här!
                                    

Nu har jag dessutom klämt i mig en pizza med sallad..............mums...........jättegott men inte bra för midjan.
För övrigt så blev det här inlägget inte särskilt kul. Känner mig lite slö.........men det får man göra när det är semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0