Städat kök, tvättat fönster och sen nattarbete.

Jag känner mig riktigt nöjd med mig själv för jag kom igång och städade riktigt duktigt. Skönt att bli av med all fluglort på köksfönstret. Jätteflugor har rumsterat om i huset och satt sina spår både här och var.

Yngste sonen ska ut och tågluffa.........tåget går i natt så jag tänker laga i ordning något rejält att äta så att han inte är hungrig redan innan han kommer iväg. Det kommer nog att bli härligt för dom (+två kompisar) att komma iväg på lite äventyr. Han är en cool typ och har lätt att finna sig till rätta...........bara dom inte hamnar på för mysko ställen. (för då blir mor orolig) Jag måste vinka av honom innan jag åker till jobbet för tåget går 02.55 om jag inte kommer ihåg helt fel.

Det känns att jag håller igen på maten, undrar vad jag ska hitta på att ta med mig till natten...............som är nyttigt.....
Det blir en kort blogg idag.............

Kommentarer
Postat av: irene

HEJA HEJA HEJA! Massor av uppmuntrande tillrop från mig. Både för matåterhållningen och för den mammiga ängslan som man nog aldrig släpper förrän i graven (om ens då?) Hur gammal är sonen?

2007-07-31 @ 19:51:50
Postat av: Jag

Sonen är 20.

2007-07-31 @ 22:01:31
Postat av: irene

jippie!? Stor på egna fötter fastän mamma helst skulle vilja betala räkningarna bara för att hålla koll på att de verkligen blir betalade
och betalade I TID!
Jag vet, jag är precis där själv...

2007-08-01 @ 20:45:51
Postat av: Jag

Tjata om räkningarna kan jag göra, men betala.......NEJ

2007-08-05 @ 19:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0