Trevlig 50-årsfest.............

..............var det i alla fall. Massor med folk och det är alltid kul att träffa bekanta man inte sett på flera år. Hur som helst så måste jag erkänna att jag känner mig lite svag idag. 

 Buffén som serverades var mycket god men mitt bröd var för tunnt skuret. Hade jag fått välja så skulle jag lagt fram hela stycken, fritt för var och en att bryta en bit själv. Vinet var också gott och ju mer vin vi drack desto mer sång blev det......................Kul........ Födelsedagsbarnet uppskattade tillbringaren som inte blev med motivet jag visade på bilden för några dagar sen, utan det här..........
image23
Skuggad lavendel, design Lena Linderholm

Vi har åtagit oss att vara kaninvakt en vecka innan vår semester börjar. Katterna är inte alls förtjusta utan mest rädda och undrar vad det är för en best vi tagit hit. Dom flyr för sitt liv om vi låter kaninen skutta på gräsmattan.

I morgon förväntas jag stå på jobbet ombytt och klar kl. 07.45.............känner att jag skulle vilja sova ut. Vi var inte hemma förrän runt tresnåret i natt efter att ha kommit lite "snett" i stan när vi cyklade hem. Kan vinet ha något med den saken att göra månne? En skön cykeltur var det i alla fall. När vi hade pallrat oss upp idag tog vi cyklarna tillbaka till festföremålet för att hämta hem bilen som vi tog oss dit i. Igår regnade det så cyklarna fick åka med därbak så vi hade något att ta oss hem med. ......................och detta för att undvika taxi i möjligaste mån.

Kommentarer
Postat av: irene

HAhaha, tack för att infödingar kan komma fel också. Jag trodde att det var förbehållet oss turister...

2007-07-01 @ 21:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0