Åderbråck är inte kul på något sätt.

Det verkar som att mitt lilla åderbråck har blivit ett stort nu. Stramar och drar i det gör det också. Att det ser "äckligt" ut, spelar ingen större roll.............jag vill bara inte att det ska kännas.
 Min röntgentid för höften på torsdag tyckte jag kom lite väl snabbt också. Ja aldrig är man nöjd.............först söker man inte läkare överhuvud taget för att det är ändå ingen idé för man får ju aldrig någon tid i alla fall. När det sen går fort så är inte det bra heller. Jag vill att det ska dröja innan jag får veta att jag har en förslitning i höften. (fast egentligen vet jag redan) "Sånt som kommer med ålder och barnafödande" säger dom. Trist säger jag.

Kommentarer
Postat av: irene

men inte i så unga år ändå?

2007-06-04 @ 21:36:02
Postat av: Jag

Jooo då, jag är höftopererad som barn och då är det större risk för förslitning när man blir äldre......och nu är jag äldre, brukar jag säga.

2007-06-04 @ 21:49:10
Postat av: mammselen

Jo visst Jungfrun... så är det. Nu är du äldre. Fast inte lika gammal som jag.
Mina åderbråck har blivit större också. Och flera. Och fulare. Så snart ska jag ta mig till farbror doktorn. Kanske det blir en operation igen. Usch.... jag har dragit på det länge nog nu....

2007-06-04 @ 22:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0