Sol och värme - vilken dag.....

Idag sov jag alldeles för länge med tanke på hur vackert väder det var när jag väl kom upp ur sängen. Eftersom helgen skulle vara till vila och så har dagen gått i den andan. Jag har njutit och vilat.

När det sen blev dags att tänka på mat så passade jag på, eftersom det för tillfället bara är jag hemma. Jag inhandlade en låda med olika tapas-bitar som jag sneglat på ett tag men tyckt att det var i lyxigaste laget. En getost slank också ner i korgen och detta tillsammans med en chiabatta och några kex och vitt vin inte att förglömma blev en riktigt läcker måltid. Lite i fetaste laget för en kronisk bantare som jag, men det var det värt idag. Nej, så här är det, medelhavsmaten gjorde bara gott i blodkärlen.
Tapas GrandeTapas från Ridderheims                                        (som nu befinner sig i min mage)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0