Jag har vunnit..............men var det en dröm??

                                                                              image5WasserMaxx



Någon gång under förmiddagen när jag sov som bäst efter mitt nattarbete så ringde telefonen. Ibland svarar jag och ibland inte.............   Idag svarade jag mer eller mindre automatiskt och dom sa att det var från någon tidning. Snabbt som ögat sa jag att jag låg och sov och att jag inte ville köpa något. "Jag vill bara tala om att du vunnit en kolsyremaskin"  och nu vill jag bara kolla upp så att våra uppgifter stämmer sa rösten i den andra änden. Vad kul sa jag, samtalet avslutades och jag sov vidare.

När jag sen vaknade runt 14.30 trodde jag att det där med kolsyremaskinen var en dröm men sen erinrade jag mig någon form av enkät som jag svarat på där det faktiskt var en kolsyremaskin i pris men säker var jag fortfarande inte. Jag fick helt enkelt gå ner och kolla nummerpresentatören och mycket riktigt...................det var ett samtal från Bonnier.....någonting.

Jag vet inte om man blir något lyckligare av en kolsyremaskin men det visar sig när den kommer.

Det är lika tråkigt väder idag som igår. Regn, blåst och rusk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0