Klockan är 11:33 och jag har nyligen stigit upp.

Utanför ser det riktigt ljust ut, nästan så att solen kommer att titta fram. Har fuskat lite med promenaderna, men bara lite så idag är det dags igen. Fram med stavarna och in med öronpropparna. Jag har börjat lyssna på Marianne Fredrikssons bok, Den som vandrar om natten. Jag måste erkänna att jag inte läst många böcker av henne men eftersom ögonen föll på den här ljudboken på biblioteket så ska jag ge den en chans.

Solen skiner för fullt nu och ca 5 grader+ så det är bäst att skynda sig ut så man får lite naturligt ljus så tallkottkörteln blir glad och jag också sen.

Kommentarer
Postat av: irene

Hennes böcker är bäst!

2007-11-04 @ 19:38:02
Postat av: Jag

Ja, då måste jag ta och ge hennes böcker en ny chans. Du är ju inte den enda som älskar Marianne Fredriksson så helt fel kan du rimligen inte ha ;-)

2007-11-04 @ 19:51:56
Postat av: irene

Jag har definitivt rätt. Jag har precis läst ut "Varför zebror inte har magsår" och har snart läst ut "konsten att läsa tankar" (eller nåt liknande) Populärvetenskapliga fantastiska böcker. Men de finns nog inte på cd...

2007-11-06 @ 19:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0