Man måste genom vintern för att se sommaren igen

Ovanstående visdomsord  är ett av mina favoriter. Jag tycker att det låter riktigt vackert och kan också ge tröst i tunga stunder.

Jag kom att tänka på den raden med anledning av att dom förvarnar om snö i natt. Med andra ord så är det hög tid att tömma alla blomlådor och krukor som jag har haft en sån glädje av i sommar. Årets koncept var nog det mest lyckade hittills så nästa år blir det en favorit i repris med kanske lite andra färger bara.

De här två bilderna får illustrera dagens visdomsord.
image139image140

Kommentarer
Postat av: mammselen

HÄRLIG bild. Särskilt den översta!

2007-11-03 @ 12:29:21
Postat av: irene

Vintern är underbar

2007-11-03 @ 19:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0