Trött och slut..........

Jippi, nu är det bara en natts sovande på golvet kvar. I morse när jag skulle upp 05:30 var det till och med skönt på madrassen. I morgon jobbar jag natt och då behöver jag alltså inte sova på golvet och när jag kommer hem behöver jag bara sova ett par timmar innan de nya sängarna levereras. Oj vad härligt, runt 10 på onsdag förmiddag kan jag glida ner i den nya sängen och hoppas att jag valt rätt hårdhet eller det heter kanske mjukhet när det gäller sängar.

Undrar om kisse kommer att fortsätta ligga på min mage en stund varje kväll trots ny säng. Han kanske flyttar in till någon annan.......

Kommentarer
Postat av: irene

En säng får inte vara alltför mjuk så jag säjer nog hårdhet

2007-11-06 @ 19:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0