Det är bara elände i bekantskapskretsen......

..........dödsfall, sjukdomar och skilsmässor men det tillhör väl livets gilla gång även om det har blivit en anhopning just nu.
Jag har ju min hjärt-kärl-hypokondri så till och från får jag för mig att jag själv ska få brusten aorta. Tydligen en vanlig åkomma för sjukhusfolk att oroa sig för..........eller ett brustet kärl i huvudet.

Nej usch, nu ska jag ta ett halvt glas vin, försöka leva här och nu i stället och vila hjärnan från alla tankar. Mina stavgångspromenader om minst en halvtimme om dagen håller i sig och jag känner mig duktig.

Kommentarer
Postat av: mammselen

Du är duktig med stavgången. Jag promenerar också, men
lite längre och inte varje dag.
Även om det inte syns på vågen så gör det alldeles säkert nytta på andra sätt.

2007-10-10 @ 20:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0