Idag förbereder vi för golvläggning och tapetsering.

Lösa tapeter ska bort, garderober ska flyttas, lister och socklar ska skruvas bort samt ev. ny eldragning ska tänkas ut. I ärlighetens namn måste jag erkänna att just nu är det mest sambon som river tapeter. Gissa vad jag gör?......
.................jo alldeles rätt gissat, jag lagar mat.
Idag blir det lammstek, potatis, sås och haricoverts eller skärbönor som jag föredrar att säga (om det nu är samma). Än en gång kommer min gamla stekgryta från Kockums väl till pass.

Jag upptäckte också att klorna behövdes klippas på en av katterna så det är också gjort idag.

Kommentarer
Postat av: maritha

Lyckliga dig som är så duktig att laga mat, jag är urusel=(såg din fläskkotlett middag och har tänkt ta efter den, den såg sååååå god ut. Hur i h.....e har mina fem barn överlevt? det är för mig en gåta^^).

2007-10-21 @ 23:40:09
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0