Klädinköp och andra tapeter.

Trots att jag avskyr att köpa kläder när midjemåttet ligger i överkant så har jag inköpt en ny svart kavaj. Jag har min nya favoritklädaffär, Rabalder som finns på ett antal orter samt på nätet.          www.rabalder.se
Kavajen var av stretchtyg och kanske i nättaste laget men storleken över var för stor så det blev den mindre. "Den töjer på sig" sa expediten och i så fall är det ju bara att tvätta ihop den (det var maskintvätt) om, eventuellt....hm kanske...... hm.....några kilo försvinner. Det borde ju hända något  nu när jag så idogt promenerar varje dag.
image134
Det här ser inte så tokigt ut heller men tapeterna måste beskådas live.

Kommentarer
Postat av: soffizie

Hoppas att mina tankar inte styrde och ställde för mkt i ert tapetval Gillar de mjuka linjerna i fondtapen. Vilka färger är det som gäller....?? Svårt att se på bilden här på din blogg.

2007-10-24 @ 21:11:58
URL: http://soffizie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0