På torsdag varnar dom för snö...........

................och jag som fortfarande går i mina drygt knälånga byxor när jag stavgår. Det känns inte särskilt kallt heller......med korta byxor menar jag.
En maskin tvätt hänger ute på tork men där kanske det sjunger på sista versen. Min farmor och faktiskt min chef också torkar tvätt ute mitt i vintern. Dom säger att vattnet fryser bort och att när tvätten kommer in behöver den bara torka det där lilla sista som kanske mest är att betrakta som fukt.
Jag tror att i vinter kommer jag att prova själv. Det är så jobbigt att torka lakan inne i det lilla torkskåpet och för att inte tala om all energi som går åt..............om dom nu inte kan hänga på tork flera dagar.

Kommentarer
Postat av: irene

Jo, det stämmer. Jag brukade torka jeansen på balkongen tidigare. De var som pansar när man tog in dem men torkade medans de "tinade"

2007-10-10 @ 20:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0