Smärta, värk och smärta igen!

Idag har jag varit helt stel i höften och värken som strålar ner i benet och ut i foten känns stundtals som knivar. Diklofenak-tabletterna är slut och receptet är spårlöst borta. Fattar inte.......har nästan vänt upp och ner på hela halva huset utan att hitta det. Som tur är så kan jag förnya receptet på nätet (om det funkar). Min önskan är i alla fall inlagd och i morgon så "plupp" kanske receptet dimper ner på något apotek.
Eftersom tabletterna började ta slut så tänkte jag prova att inte äta dom men det går tydligen inte alls och sen blir man inte direkt glad när det står på Aftonbladet att man kan få hjärtfel av dom..........och går man med ständig värk kan blodtrycket stiga och det är inte bra heller. Det kostar på att leva........
Idag har jag inte promenerat men i morgon ska jag göra det oavsett hur det värker. Det blir dessutom faktiskt lite bättre när jag går. Idag var jag dock så superirriterad över att receptet var borta att jag bestämde att ut i regnet ville jag inte.

DET ÄR SYND OM MIG............i alla fall lite..........

Kommentarer
Postat av: mammselen

Diskbråck?

2007-10-23 @ 18:12:54
Postat av: Jag

Ja, det är väl diskbråck nere i ländryggen som ger ischiassmärta ner i benen. Det kommer och går lite men just nu är det extrajävligt.

2007-10-23 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0