Telia digital-tv - installerat och klart

Jag har nappat på Telias erbjudande om gratis digital-tv i ett år. Kartongen med modem och digitalbox har legat här hemma ett par veckor och i helgen slog vi till och installerade det hela. Jag läste anvisningarna och sambon installerade. Allt gick hur smidigt som helst tills vi skulle koppla in routern - då var det kört och säkert ett par timmar extra fick vi krångla med det tills allt helt plötsligt fungerade.
Samarbetet gick som smort och nu har jag ett antal nya kanaler....................som jag säkert inte kommer att titta så mycket på. Det får bli ett prövoår när det inte kostar något. Antingen behåller jag det eller också blir det ut med allt i september nästa år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0