Det verkar som att jag kommer att bli besviken.

Vädret är inte alls så fint som det var utlovat. Jag som faktiskt tycker att prognoserna brukar stämma tämligen bra i det här området. Solen lyser med sin frånvaro men än har jag inte givit upp tanken om att äta sillen ute.

Mina gäster kommer snart och då ska vi ta oss ner på stan för att titta på forsränningen. Det är ca 100 flytande ekipage byggda av studenter som ska ta sig ner för ån inklusive ett par mindre vattenfall. Det brukar vara massor med folk ute så sannolikheten för att man ska se bra är dock liten.
                                                                                                                                                 forts. följer.............
                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0