Trött, trött, trött

Idag har allt arbete tagit ut sin rätt. Jag var trött på jobbet hela dagen så jag tog ut komp och gick hem och sov. Det var bara 2 timmar, men ändå skönt.
I morgon kväll kommer det att bli ett eldprov för vi ska försöka få ihop sommarschemat med alla semestrar. Denna gång är det inte jag som har hand om det men vis av erfarenhet så skulle jag bli mycket förvånad om vi får till det utan att flytta semesterveckor. Dom som har hand om det denna period däremot är liuka positiva som jag är negativ. Vi får väl se men jag är ganska säker på att det inte kommer att bli lätt.

Två blommande magnolior har jag sett idag och dom är ju så "fluffiga" och fina. Nu kommer jag att tänka på att för ett par dagar sen såg jag en gröngöling också. En sån tror jag inte jag sett förut.
image212
Och här slank det med en tomte också..........knappt 8 månader kvar till jul.
Nu ska jag ta mig ett stärkande bad, det behövs då och då och så blir man ju så härligt ren också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0