Dagsrapport

Sovit till ungefär 14-tiden och då hade två personer ringt på telefonen. En pratade jag med och det var min äldsta son som ville komma hit så jag bjöd in honom på middag.

Cyklade en kort tur ner på stan och sambon inhandlade ett par shorts på rean för kommande solresa. Ett kubbspel slank också ner.

Hem sen och iväg till ICA med sonen för att handla. Kött och div. grönsaker till grillen. Det blev jättegott och med lite vin till blev det ännu bättre. 21.27 gav han sig av (bussen skulle komma då) och då tog jag en whisky på altanen invirad i filtar och infravärmen på. Riktigt härligt faktiskt!! Inget regn (tack och lov för Reggaefestivalen).

Bäddat rent i sängarna och nu är vi färdiga för bingen............ Kanske blir det lite TV-tittande eller boklyssnande innan jag slår ihop mina blå. Det är en ny dag i morgon.....................

Kommentarer
Postat av: irene

vad har reaggefestivalen mewd regnet att göra?

2008-08-10 @ 20:13:13
Postat av: Jag

Dom som är på festivalen tältar på ett jättefält som om det regnar blir som en leråker och sen är det väl inte så kul att vara ute och lyssna på musik om det regnar hela tiden. Fattaru??

2008-08-10 @ 20:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0