Städning både ute och inne

Den här sommaren har varit så konstig beträffande gräsklippning att det bara varit nödvändigt att klippa detsamma tre gånger varav en gång var idag. Har det inte regnat för mycket så hardet väl regnat för lite. Kanske en förklaring.....

Har storhandlat på MAXI där det var riktigt folktomt. Det kanske är någon sport som drar. Jag är hur som helst tämligen ointresserad av att titta på OS-sändningarna i alla fall. Jag håller mig till Milleniumböckerna i stället och som till skillnad från de flesta bara håller på med bok nummer ett. Det är riktigt härligt att ha dom kvar......

Bloggskrivarintresset är inte heller på topp. Det finns liksom inget roligt eller intressant att skriva om. Sånt här är det ju inte kul att läsa om: Plommonträdet dignar av plommon som är ätfärdiga och man knappt gå ut för luften är full av småflugor. På gräsmattan finns det smågrodor som ger sambon....och mig ångest när vi klipper gräset.

Nu ska jag dricka kaffe och ta ett par kokosbollar eller Negersolar som dom heter i Holland. Det är alltså den luftiga varianten - inte negerbollar jag menar.

Kommentarer
Postat av: mammselen

Gott!

Mycket godare än glass.

2008-08-10 @ 20:16:21
Postat av: Bella

Jag tycker det är roligt att läsa din blogg. Kokosbollar är väl goda och inte sååå farliga för midjan, tror jag.

2008-08-11 @ 23:09:54
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0