Vaken

Har jobbat i natt och sovit på förmiddagen som sig bör. Jag vaknade några gånger och usch vad det regnade. Stackars alla som bor i tält på Reggaefestivalen................oj, oj, oj........där är det lerigt kan jag tänka. I morgon kväll tar jag mig nog en "snyltcykeltur" dit och lyssnar på lite musik.............om det inte regnar vill säga.

OS-invigningen pågår för fullt och jag tittar till och från. Snart ska jag vara på jobbet igen. Jag hade totalt förträngt att jag skulle jobba den här fredagen också.........men framöver har jag unnat mig några strönätters ledighet med ålderns rätt. Jag fyller ju faktiskt 50 i år.

SMHI varnar för problem av klass 1 och klass 2 omväxlande. Vad det betyder vet jag inte exakt, inte heller vilket som är värst. Det enda jag vet är att nog sjutton regnar det men faktiskt inte denna sekund.........tror jag.

Kommentarer
Postat av: mammselen

50 år!

Om man vore så ung ändå!

2008-08-08 @ 20:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0