Humor - en liten snäll historia

Ett medelålders par från norra USA längtade en kall vinter till värmen och bestämde sig för att åka ner till Florida och bo på hotellet där de tillbringade bröllopsnatten tjugo år tidigare.
Mannen hade en längre ledighet och åkte därför ner en dag i förväg. När han checkade in upptäckte han att hotellrummet hade en dator och beslutade sig för att skicka ett mejl till hustrun. Han missade dock en bokstav i namnet. Mejlet hamnade hos en prästänka i Houston, som just hade kommit hem från makens begravning och skulle kolla om det kommit e-post med kondoleanser från släkt och vänner.
Sonen fann henne avsvimmad vid datorn och läste på skärmen: Till: Min älskade hustru! Rubrik: Jag har kommit fram! Jag vet att du är förvånad över att höra ifrån mig. De har datorer här numera och man tillåts skicka mejl till sina nära och kära. Jag har just checkat in. Allt är förberett för din ankomst i morgon. Jag ser fram emot att träffa dig då. Hoppas din resa blir lika problemfri som min. PS. Det är verkligen hett här nere! DS.


Kommentarer
Postat av: Bella

Haha=). Innan jag blev lärare var jag lab. ass. som jag tror att du är.

2008-02-05 @ 18:27:50
URL: http://www.bellapension.blogg.se
Postat av: maritha

Hahaha....den var bra, sånt här kan ju faktiskt hända=) jag har fått fel sms flera ggr, det kan bli lite komiskt^^)

2008-02-05 @ 22:26:01
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: Stig

Jo det kan ju bli fel...jag råkade skicka ett sms till exet...det skulle egentligen till en liten goding jag träffat...

2008-02-06 @ 20:28:58
Postat av: Jag

Hoppla, du som säger att du har problem med ditt ex, inte konstigt när du ger dubbla budskap ;0))

2008-02-06 @ 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0