Svårt att sova dagtid - men bara just nu

Ett stort antal grannar håller på att byta ut sina fläktar innehållande värmeåtervinningsaggregat så det borras en del i området och då är det inte lätt att sova. Det låter som dom har en jätteborr och borrar i betong och så kan det också vara.
Jag nappade inte på fläktbytet för vi ska nog renovera köket inom senast tre år och då tänkte vi bygga om lite. Huset är 25 år och köket är inte renoverat så det känns som att det kan vara dags snart och blir det ny fläkt. Det måste nog ske på sommaren så att man kan laga mat ute. Grillat med grönsaker i några veckor är inte fel. Då blir det rena GI-kosten.
Kan förresten rapportera att från 1:a januari har jag minskat 5,6 kg. Motion i form av gång, Anna Skippers pulver som komplement och försöker för övrigt äta sunt även om det då och då slinker ner något mindre sunt. En semla skulle snart sitta fint.
                                                            image199

Kommentarer
Postat av: Stig

Grattis! Visst är vi duktiga...

2008-02-28 @ 18:50:08
Postat av: Bella

Vad duktig du är! Min dotter brukar varje år semmelbanta och det fungerar för henne. Hon går ner några kilo. Jag har prövat men med motsatt resultat =)

2008-02-28 @ 22:27:30
URL: http://www.bellapension.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0