Vilken smärta

Idag har vi varit i Stockholm - med stegräknare och allt. 26.980 steg och gissa om jag har ont i benen. (jag höjde lagets och även mitt eget stegsnitt radikalt) Vi lämnade huset 08:15 i morse och sen har vi vankat runt i Stockholm till 19:30 då vi begav oss hem igen med tåg. Min mer eller mindre kroniska ischias värker som knivar på baksidan av låren. Jag brukar kunna hålla det i chack med diklofenak men det här var bara för mycket. I morgon är jag väl invalidiserad...........rapport följer då. Trevligt hade vi i alla fall och barnen + männen åkte skridskor på konstis i Kungsträdgården. Den har jag bara sett på TV förut. Våra gäster förälskade sig i det gamla spelet Råttfällan så ett nytt sånt spel följer med hem i bagaget på söndag.

Jag gick omkring på NK och njöt av alla härliga kökssaker jag skulle kunna tänka mig att köpa men inte gjorde. Många roliga saker av hög kvalité och fin design fanns det.

Middagen intogs på en Mongolsk restaurang där jag även fick sushibehovet tillfredsställt. Vi tog 19:30-tåget mot Uppsala och Gävle där vissa fick stå och andra använde lediga säten till sina väskor och jackor. I såna situationer känner jag normalt att jag vill bli riktigt syrlig men denna gång var jag för trött för att bli det.

Kommentarer
Postat av: Stig

Jag är fullkomligt förstummad av din prestation....

2008-02-10 @ 09:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0