Nöjd och glad......

........sitter jag med dotterns bärbara dator framför TV:n. Vi har tittat på Stjärnorna på slottet, som är rena njutningen att se.
Peter Stormare tycker jag verkar vara en sympatisk person och sen har vi den stackars Britt Ekland som totalförstört sitt ansikte men läppfyllnad och lyft både här och var. Ärligt så tror jag att hon skulle varit snyggare orörd så att säga. Titta på Arja, hon tror i alla fall jag, är helt naturligt åldrad. Britts läppar ser ut att sitta där fristående från ansiktet  och liksom leva sitt eget liv på något sätt.
Jag känner egentligen inte alls till Peter Stormare. Han ser i alla fall helsnäll ut. Man kanske ska googla lite på honom och få lite kött på benen.
Härenstam verkar vara nervös och osäker men snäll han också.
Sen är det Arja, vad ska man säga om henne då? Jag har inte så mycket att säga om henne. Hon var kul att se i Let´s dance med sina försök att verka yngre än hon är och duktig att dansa är hon också men det är nog som dom andra säger att hon är omständig...........men duktig.

På TV:n för tillfället visas American Choppers om familjen Teutul som bygger motorcyklar i Orange County. Jag är totalt ointresserad av både bilar och motorcyklar men det programmer har ändå sin charm så det brukar jag titta på ibland.

För övrigt har vi promenerat ner på stan och hem igen. Jag var på apoteket och sambon på "gubbdagis" dvs. Clas Olsson där jag hämtade upp honom när jag var färdig.

Till kvällsmat unnande vi oss varsin stor Sushi med Misosoppa..........jättegott men det får inte bli för ofta. Dagens nyttiga fetter har jag i alla fall fått i mig.

Kommentarer
Postat av: Bella

Man blir helt upptagen av att titta på Britts konstgjorda läppar. Den trevligaste och mest naturliga tycker jag är Peter Stormare. Arja är litet för mycket "Bror Duktig" för mig. Jag måste börja träna något eller i varje fall röra mig mer. Lycka till med din vita månad.

2008-01-05 @ 22:47:35
URL: http://www.bellapension.blogg.se
Postat av: maritha

Håller med dig om att Britt säkert var både snyggare och sett yngre ut om hon inte använt så mycket botox, Arja är jordnära och trevlig, men som dom sa ikväll...lite omständig=). Peter Stormare är en riktig tio poängare, Magnus lite tafatt och Janne lite besserwisser men ett kul program är det iaf.

2008-01-05 @ 23:34:21
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: Stig

Ah..American Chopper....t o m en totalt motor ointresserad tok som jag, bara älskar det programmet.

2008-01-07 @ 11:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0