Nu har vi lite snö i alla fall..........

image170

.............men det dröjer nog innan jag får uppleva det här scenariot.
 
I februari får vi besök av släktingar nerifrån europa och det skulle verkligen vara härligt att få bjuda dom på en massa snö och minusgrader........gärna ner till -25 eller -30 någon gång. Jag tror det skulle vara en upplevelse av dignitet för hela familjen. Dom ser fram emot att få åka pulka, eventuellt isfiske, skridskoåkning med korvgrillning i kyla. Till och med jag som inte gillar vintern blir riktigt upplivad när jag tänker på det. Isfisket får vi försöka engagera en släkting eller bekant till och vi har i alla fall ett par lämpliga kandidater så det ordnar sig nog.


Kommentarer
Postat av: mammselen

Hoppas att du (ni) får det som du vill ha det. Kanske kommer du med att ändra inställning om vintern, efter det besöket.

2008-01-03 @ 22:12:15
Postat av: Bella

Hoppas för din skull att snön ligger kvar, men jag vill helst ha barmark och lite värme.

2008-01-04 @ 21:43:36
URL: http://www.bellapension.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0