Regnet har öst ner hela dagen............

...............och det har jag sett som en anledning att inte göra ett skapandes grann mer än det jag verkligen har lust med.
Jag har lyssnat på boken, sovit, lyssnat om på det jag missade på grund av sömn, bakat matbröd, hängt lite tvätt, spelat Bingolotto med 100 kr i vinst, tittat på Stjärnorna på slottet och gjort och ätit fruktsallad.

Roligare än så blir det inte idag såvida jag inte får för mig att ta ett parti betapet men jag är nog för slö för det.

Ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Bella

Solen har lyst hela dagen men tror du jag har gjort något? Nej, just det. Bara slappat.

2008-01-20 @ 16:36:05
URL: http://www.bellapension.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0