Söndag med bak och Betapet

Idag har jag också spelat Betapet men det gick absolut inte bra. Det var så länge sen jag spelade att jag knappt kom ihåg hur man tog sig in i ett spel och hjärnan kändes riktigt trögtänkt. Det kanske är bäst för hjärnhälsan att jag börjar spela lite då och då igen och emellanåt kan jag klämma in ett sudoku.

Jag fick för mig att baka lite matbröd även om jag ska hålla igen med sånt också. Äta matbröd menar jag....inte baka. I stället för mjölk tog jag samma mängd filmjölk och degen blev stenhård. Det måste nästan ha varit något fel på receptet men bakningsvan som jag är så tillsatte jag mer vatten tills degen kändes normal och så här blev resultatet. Familjen har smakat och dom blev nöjda.
 image169

Kommentarer
Postat av: irene

Jag känner igen det där med Batapet. Jag hade också stort besvär med att starta upp ett spel igår. Och dåligt gick det.

2008-01-06 @ 15:38:58
Postat av: mammselen

Men man måste öva. Fast för mig går det också utför...

2008-01-06 @ 17:18:51
Postat av: maritha

Vad är betapet? Sudoku är nåt jag håller på med ofta men betapet har jag aldrig hört talas om, är jag alldeles insnöad eller....

2008-01-07 @ 00:41:37
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0