Sova eller promenera?

                 
Jag är just hemkommen från en ca. 8.000 stegs promenad med ett par grannar. I samma stund som jag tyckte att jag gjort nog för en stund och tänkte sträcka ut mig i sängen och lyssna på min bok så ringer det på dörren och en granne undrar om jag ska med ut och gå.
Till saken hör att jag redan då hade klarat av min dagliga promenad om 30 min så nu känner jag mig väldigt nöjd.

Stegmätaren står just nu på 10.544 steg och jag tänker behålla den på resten av dagen bara för att få ett mått på hur mycket jag skulle kunna stega varje dag om jag bara anstränger mig lite.

                           image172Sova                   image174Promenera     
    


Kommentarer
Postat av: Bella

Hjälp vad du är duktig. Men på måndag börjar jag. Tror jag.

2008-01-11 @ 20:27:44
URL: http://www.bellapension.blogg.se
Postat av: maritha

Skrattyogan det verkar vara nåt för mitt jobb=) 16 käringar som har tvingats ihop...en utegrupp och en innegrupp som ska försöka samsas och komma överens, hur stora är oddsen att det lyckas=(.

2008-01-11 @ 21:25:02
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0