Förlorat igen

Ja, nu har jag förlorat ett par matcher Betapet igen. Egentligen så gör det ingenting alls faktiskt utan det är just känslan av att kunna hitta bra ord som är sporrande - men det hänger ju förstås ihop.

Nu har jag avverkat min andra natt och det är helt otroligt, jag somnade med Viveca Lärn i öronen och vaknade inte förrän ganska exakt 15.00 och då hade jag sovit utan avbrott och inte ens hört son med flickvän gå till jobbet. Är jag trött?......... eller vadå?

Sambon är på Åland på Messerschmitt-träff och skulle egentligen komma hem i kväll. När vi pratatdes vid så övertygade jag honom om att stanna en natt till för jag jobbar ju en natt till och då han kommer ju ändå hem till ett tomt hus.....ja förutom katterna då. Det nappade han givetvis på. Man är väl generös ;0)

Nu ska jag gå en lov över till grannen och vattna hennes blommor. Jag är "semestervattnare" som vanligt men det är ganska avslappnande att sköta om lite växter.

I morse när jag cyklade hem såg jag två regnbågar och först verkade det faktiskt som att den ena startade/slutade i just min trädgård så jag hoppades så klart på att hitta en skatt när jag kom hem - men icke........det var en bit längre bort den "landade"........så blev det med den skatten.......typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0