Lördag, semesterdag 13

Ner på stan i flygande fläng för att kolla om en planerad bröllopspresent kunde finnas till halva priset på Cervera som säljer ut på grund av ombyggnation..................men icke.............vi var för sent ute.

I stället köpte vi 2 liter jordgubbar och cyklade hem för att göra pannkakor med jordgubbar och vispgrädde som jag bjöd sambon, två av mina barn + flickvän på. Det tog sin lilla tid att grädda pannkakor på 1,5 liter mjölk men det är inte ofta det händer numera så jag stod ut.

Resten av dagen höll jag bara på med allmän njutning av semestern samt drack några glas vitt vin. Jag tycker att det vita vinet hör mer till semestern än rött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0