Lördag, semesterdag 6

Ännu en aktiv dag. Det känns skönt att få säga det, jag som brukar vara så lat. Varit till Bauhaus och inhandlat trävirke och färg till sonens lägenhet bland annat.

Vädret är så fint att vi passade på att grilla i kväll igen och nu läppjar jag på ett glas vin medan sambon är ute med två "granntanter" som var så sugna på att få provåka Messerschmitten.

Lite fina bilder har jag också tagit nu på kvällskvisten. Titta vilken fin himmel vi hade..............

Grannens körsbär är också snart mogna

Skrivarfantasin tryter och mitt vinglas väntar............

Kommentarer
Postat av: mammselen

Fina bilder och härligt med semester.

Jag har en vecka kvar, men sedan så...

2008-07-13 @ 09:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0