Söndag, semesterdag 14

Sov länge på grund av att sonen kom hemrumlandes kl. 04 med två kompisar så jag blev väckt och hade svårt att sova sen på en stund. Jamen vi var ju så tysta sa dom när jag påpekade det vid lunchtid. Ja, för att vara tre 21-åringar som kommer hem från en fest så var dom tämligen tysta men det hjälper inte när man ändå blir väckt.

Vi har tagit en cykeltur runt på stan samt stannat på ett café och fikat. Det är något som jag mycket sällan gör......jag är alldeles för snål för just det.......annars är jag inte snål. Sambon så ut som en fågelholk i ansiktet när jag föreslog en fika på stan. Två koppar kaffe och en jättemuffin med blåbärsfyllning mumsade jag i mig, så jag tror inte jag behöver så mycket mer att äta i kväll.

Jag har också klippt ett äppelträd som jag planterade förra året samt grävit ur lite ur komposttunnan så jag kan fylla på igen. Det känns som att det räcker för idag................nu är det Stieg Larsson som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0