Fotbollen

Ja, nog var det bittert att Sverige förlorade i sista minuten. Förutom en liten "sömnsvacka" i mitten av matchen så höll jag koll hela tiden. Jag kan säga att jag är väl inte vrålintresserad av att titta på sport på tv men vissa matcher är onekligen kul att se.

Jag lyckades inte ta mig ur sängen förrän klockan tolv och då var det bara att rappa på så att man skulle få något gjort den här dagen. Vi tog oss en sväng till Blomsterlandet och inhandlade balkonglådeblommor till present åt födelsedagsbarnet vi firade igår. Det är en jättebra present som sonen önskar sig varje år sen han flyttade till egen bostadsrätt - att få blomlådorna fyllda. Jag tycker det är kul att handla blommor och risken att det skulle bli fel är också minimal.

Jag hoppas att det kan bli någon solgnutta i morgon så att lusten att jobba ute återkommer. Som det är nu så håller jag på att frysa ihjäl både ute och inne. (lätt överdrift kanske)

För övrigt så är det totalstiltje tycker jag. Det är inte mycket som händer. Från sonen som är i Hultsfred har jag inte hört ett ord och han svarar heller inte i telefon och det är jag lite irriterad för. Inga nyheter är goda nyheter brukar man visserligen säga men han åkte redan i måndags och i morgon kommer han hem. Ett samtal kunde han väl ha kostat på sig.....eller också har han tappat mobilen............ja, inte vet jag.

Kommentarer
Postat av: irene

Ja, det borde han ha kostat på sig. Men det är kanske inte lätt att komma ihåg mamma när det är så många lekkamrater.

Jag blev jätteglad över att sonen min ringde innan de körde ombord på Damnarksfärjan på väg till EM i förrgår. Men efter det har jag inte hört nåt från dem...

2008-06-15 @ 12:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0