Jag har inte klurat ut än...........

.............hur allt funkar efter flytten av bloggen. Bland annat så fattar jag inte hur man får dit sina kontakter igen men det verkar jag inte vara ensam om. Jag får väl sätta mig och klura och fnula på saken senare.

Snart ska vi åka iväg och fira min äldste son som har uppnått en ålder av 26 år i veckan. Av en händelse såg jag att ett bageri och cateringföretag skulle ha pub och grillkväll med buffé just i kväll så det nappade jag på och har beställt bord där. Vädret är inte det allra bästa men vad jag förstår så sitter man inne och äter så det ska nog bli trevligt ändå. Dom är kända för att ha mycket god mat och sån tycker vi ju om.

Jag kan ändå meddela att om jag ser på min vikt från invägningen 1:a januari i år och till nu så är faktiskt minskningen 8,9 kg om jag räknar den lägsta vikt jag skådat på vågen denna vecka. Vikten varierar ju lite beroende på upp eller nedvätskning och hur omfattande toabesöken har varit. ;0)
 
Jag fortsätter mina shiatsubehandlingar och har mindre benvärk för varje behandling - helt fantastiskt. Dessutom ska den behandlingen också gå på djupet, jag menar mentalt så vem vet - jag kanske blir en liten beskedlig varelse till slut. Hur som helst så är det väldigt intressant i alla fall........och dyrt tyvärr, men det är det värt. Nu ska jag piffa till mig lite inför middagen.

Kommentarer
Postat av: Stig

Bra kämpat, du går ju den hårda vägen...

2008-06-13 @ 17:20:28
Postat av: irene

Jag är klart imponerad över viktminskningarna som rapporteras både här och där... Själv kretsar jag runt samma vikt hela tiden.

2008-06-14 @ 17:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0