Buhuuuu, buhuuuuu........................men nu är jag glad igen!

Mina fina tämligen nyinköpta ECCO-skor hade fått en spricka i tyget som såg ut som att den bara skulle fortsätta och bli större så det var bara att ge sig ner på stan och reklamera. Inga problem, dom där tar vi tillbaka sa expediten men vi har inga du kan få i stället för den storleken är slut. Ja det är som vanligt, min storlek är alltid slut. Sen tänkte jag att jag kan väl ändå titta runt lite i en annan skoaffär och vad mötte mig direkt när jag kom till ECCO-hyllan? Jo, ett par exakt lika i rätt storlek. Först hade jag tänkt att det får väl bli ett par nya i höst och i stället köpa ett par lättare skor till sommaren men nu när dom stod där framför mig så vågade jag inte släppa dom. Tänk om höstens kollektion inte är lika sköna.....................så nu är allt tillbaka som vanligt igen och jag är nöjd och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0