Nu är vi på upploppet.............

I morgon når vi Paris på vår stegtävling eller kanske redan i kväll........
Jag har varit ute på en riktig långpromenad och sett både liljekonvaljer och blåbärsblom. En fasan hörde jag skrika lite på avstånd också. Det var ett tag sen sist faktiskt.

Fredagsmaten bestod i en härlig låda sushi. Sonen föreslog det och då är ju inte sambon sen att haka på. Det brukar vara han som beställer, hämtar och betalar då. Sushi är liksom hans baby och jag älskar att äta det men inte att betala, för det är ganska så dyrt.

Beträffande sambons Messerschmitt så blev det upp som en sol och ner som en pannkaka för nu fungerar inte växlandet som det ska. Han sliter som en galning med en alternativ lösning att använda tills en ny växlingsanordning anländer från Holland (tror jag).

Snart ska jag titta på Berg flyttar in och idag flyttar hon in hos Nanne Grönvall. Det är ju en lite rolig tjej så det blir kanske ett bra program eller också blir det ännu ett i raden dåliga program. Det är dags att sluta titta på TV för säsongen förresten. I det här huset slutar vi nämligen att titta på TV när det börjar bli varma utekvällar för att återvända till TV-soffan i september. Riktigt skönt faktiskt.
image217

Kommentarer
Postat av: Stig

Vad ska du göra när ni är framme i Paris? Ta en latte och vila benen en stund innan du vänder hemmåt igen...

2008-05-16 @ 22:03:53
Postat av: Bella

Ända till Paris...du är beundransvärd. Jag tittar på hockey nu men jag blir bara så nervös. Det är för spännande.

2008-05-16 @ 23:25:49
URL: http://www.bellapension.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0