Ett nytt inslag i min vardag

Det snurrade lite tankar i huvudet angående varför jag har värk i benen, det ena gav det andra och så googlade jag lite på det ena och det andra och plötsligt var jag inne på torrborstning. Det verkar ju vara jättebra för kroppen och dessutom så äger jag redan en bra torrborstnings-borste. Alltså, från nu är det 5 minuter torrborstning som gäller varje dag. Ger det inte resultat beträffande benvärken så är jag helt övertygad om att det sätter igång något annat positivt.

En nygammal bok letade jag också fram. Den självläkande människan av Sanna Ehdin. Det känns inte som att jag läste den ordentligt när jag köpte den men nu ser den jätteintressant ut. Hon har fått både ris och ros vad det verkar men inte desto mindre intressant.

Härligt! Jag ska ta mig en kopp kaffe och titta på Anna Skippers program från igår. 

                                                                  


Kommentarer
Postat av: mammselen

Den boken har jag någonstans. Jag tror jag läste nå´t kapitel här och nå´t kapitel där.

2008-10-03 @ 19:40:36
Postat av: maritha

Jag har oxå en ja värk i benen, ska prova att torrborsta, tack för tipset, ska oxå titta efter boken....Anna Skipper däremot, nja jag vet inte....känns inte helt seriöst...hur fn övrlevde man förr och alla kan faktiskt inte se ut som dom gjorde för 25 år sen....

2008-10-03 @ 23:27:44
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: irene

är det inte nån vitaminbrist om man får benvärk av?

2008-10-05 @ 19:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0