ICA:s nya rabatter

Detta är mina varor som jag enl. ICA brukar köpa och därmed får rabatt på denna månad.

Kattmat expertfoder      köpt någon gång
Tortillabröd                     köper ofta
Äppelmos                       köpt ca tre gånger
Palmolive tvål                 köpt flera gånger
Halloumi                         köpt massor med gånger                mums
Gorgonzolaost               ja, köpt ett antal gånget
Gnocchi                           köper rätt ofta
Inläggningssill               köper till jul och påsk och möjligen midsommar
Ekologiska tomater      har nog bara köpt dom en gång

Sonen som fortfarande bor hemma men har eget ICA-kort fick rabatt på Pingvinstång, Snackpizza och Proviva activ hälsojuice.

Blev lite förvånad över att ICA faktiskt lagrar information om vad varje enskild kortinnehavare handlar men tycker dock inte att det inkräktar på min personliga integritet.

Kommentarer
Postat av: mammselen

Tycker inte heller att det gör något.

Fast jag är förvånad över vad de erbjuder. Tycker inte att de erbjuder rabatt på det som jag köper ofta.... det känns lite slumpmässigt...

2008-10-21 @ 17:19:01
Postat av: irene

Nä, inte gör det nåt. Jag kaninte heller tycka att registreringen är kränkande utifrån hälso, sexualvane eller religiösa aspekter heller. Det finns inte speciellt många "såna" produkter på ICA vad jag har märkt i alla fall.

För mig passade rabattprodukterna helt perfekt!

2008-10-22 @ 18:50:27
Postat av: Anonym

Hej du vackra människa!

Skulle du vilja ha gratiskläder ifrån H&M eller Gina Tricot?

Allt du behöver göra är att klicka in på länken här nedan och bli medlem. Hur lätt som hellst. ALLT är gratis, ingen smygkostnad alls!.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=6935

2008-10-22 @ 18:53:19
Postat av: Stig

Fast någon vidare koll verkar inte ICA ha ändå...

Tror nog att de är lite ålders och könsrelaterade i grunden, dessa erbjudanden.

Men ok...jag fick ett erbjudande om tonfisk..hahaha

2008-10-23 @ 20:30:04
Postat av: Bella

Jag tycker det är bra med egna erbjudanden. Man kan i alla fall använda fler av dem.

2008-10-23 @ 22:26:07
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0