Jaha, nu är det dags igen!

Den 1:a oktober startade en ny stegtävling på jobbet. Den är inte lika lång utan vi rör oss bara i landstingen tillhörandes vår region och vi ska hålla på i tre månader....till årsskiftet alltså. Med andra ord.....nu börjar det där eviga promenerandet igen.......

Jag har fått mer värk i benen igen och det kanske, kanske beror på att jag dragit ner på promenerandet men det visar sig för nu är det minst 10.000 steg per dag som gäller.

För övrigt upptäckte jag till min glädje att programmen med Anna Skipper börjar igen. I natt ska jag jobba så det blir till att spela in programmet så att jag kan njuta av det i lugn och ro. Jag gillar verkligen Anna Skipper!

Kvällarna börjar bli mörka nu och då är det tända ljus som gäller. Så här kan det se ut om man kommer väldigt nära.

Kommentarer
Postat av: mammselen

Våran gångräknartävling är inne på första veckan. Den slutar sista november...

Skulle ju faktiskt ha varit bra om den hade slutat sista december istället.

2008-10-02 @ 21:18:09
Postat av: Stig

Så där tänker jag mig att det ser ut i munnen, strax efter en rotfyllning...precis när bedövningen börjat släppa.

2008-10-03 @ 14:48:12
Postat av: Jag

Ja, det är något lite läskigt över bilden och det var en kul asociation du hade Stig

2008-10-03 @ 15:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0