Trädgårdsröjning inför vintern.......

.............som jag hoppas dröjer länge än. Nu är i alla fall trädgårdsmöbler, dekorationer och vattentunnor fixade innan första snön kommer. Det är så skönt att slippa panikgöra det i snöstorm.

Pelargonerna i blomlådorna är jättefina. Två hängpelargoner har fyllt ut en hel låda..............tänk om lådorna skulle kunna hänga ute jämt. Vilken blomsterprakt det skulle bli så småning om även om jag är helnöjd med lådorna i år. Det är inte bara en gång grannar har stannat vid min tomt och prisat blomlådorna och stamrosen........skryt, skryt

Jag passade på att ta några foton idag innan allt fryser bort.

Rosen i full prakt

Lite äpplen till koltrastarna

Hängpelargonen

Kommentarer
Postat av: anna-lena

Du har verkligen "gröna fingar".

2008-10-26 @ 16:36:22
Postat av: Anonym

Å trädgårdstomtar...

2008-10-27 @ 19:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0