I natt jag drömde..........

I natt drömde jag att jag var med shiatsuterapeuten i London där vi bland annat gick på Portabello market. När jag plötsligt upptäckte att jag glömt min handväska på en restaurang skulle jag själv gå tillbaka dit för att hämta den.
Jag frågade vid en disk om de hade fått in en handväska och det hade de men när de glatt fiskade upp en väska så var det inte min utan en snarlik. När jag sen skulle tillbaka hittade jag inte terapeuten igen och jag fick det riktigt svettigt.

Ingen väska och därmed inga pengar, ingen mobiltelefon hade jag och mörkt började det att bli..............

Vad kan en sån dröm betyda? Jag ska dit idag igen..........på behandling alltså.......inte till London.

Kommentarer
Postat av: irene

Det betyder säkert nåt bra. Du har förmodligen fått en insikt om att du klarar dig på egen hand utan handväska, mobil, pengar och terapeuter. Även om det skulle börja bli lite mörkt runt omkring.

2008-10-28 @ 20:40:58
Postat av: Bella

Jag tror att det betyder att du ska strunta i behandlingen och i stället åka till London. Men, snälla, håll reda på väskan då.

2008-10-29 @ 19:06:55
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0