Idag blir det lite trädgårdsarbete

Idag börjar min ledig-från-natten-period. Jag jobbar inte natt förrän torsdagen den 7:e maj men däremot har jag ett dagpass kommande måndag. Det ser dessutom ut att bli på gränsen till kanonväder kommande dagar. Idag är det dock lite blåsigt så varför inte passa på att tvätta lite och hänga ut.

Jag konstaterade också igår att björkarna har slagit ut med mer än musöron så det är hög tid att beskära rosorna vilket är min plan att få gjort idag.

Förresten jag läste något riktigt elakt i en  veckotidning. Det var någon kändis som hade hämnats på en före detta pojkvän (tror jag att det var) genom att blanda hårborttagningsmedel i hans shampoflaska. Han hade dessutom en ny flickvän så hon hoppades på att det skulle behövas hårtvätt där också. Tänk vilket elände..........kanske bara spridda hårtofsar kvar.

Mission competed - rosorna är klippta.

Kommentarer
Postat av: Stig

Haha...hämnden är ljuv.

2009-04-29 @ 09:23:50
Postat av: Bella

Bra idé till en skräckfilm.

2009-04-29 @ 10:47:13
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: marie

oj vilken händ =) ska man våga tvätta sitt hår...



tack för tipset om hasseludden.

2009-04-30 @ 09:35:40
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0